Wednesday 9 April 2014

Tentang Diriku !!! @ Zam Izar

Image(1330)
(ini la rumah tempat aku dilahirkan)

Bermula la sebuah Kehidupan
 
Aku dilahirkan di Kubur Panjang,Pendang ,Kedah pada tanggal 10 ApriL  1985 pada pukul aku xth…..hee
Namaku Diberi Mohd Zamizar Bin ZaKaria…
Setelah umur aku menjangkau  6 bulan…. aku telah pun mula keluar  belajar merantau(mak aku citer dulu time 2 kena dukung la)…hehe
Waktu 2 ayah ku bekerja sebagai seorang tentera darat dan ibuku seorg suri rumah
dah bermacam tempat aku merantau,N9,perak yg lain x ingt.kecik lg masa 2
biasa la family tentera memang la merantau je kerja nye.
mula-mula aku jejak kan kaki ke KL ni aku tinggal di rumah setinggan sebelah sungai keramat(skang ni jd parking bus rapid)
dan
pada usia aku 5 tahun br la aku berpindah ke rumah yg bagi ku sungguh unik
rumah aku 4 tingkat  tp pelik bg aku mase 2 sebab bnyk pintu dan tangga... 

Sila Klik untuk Entry lebih lanjut...........


dan masa aku darjah 1 br aku th ,aku tinggal di Flat Taman Dato Ahmad Razali(sehingga kini)
disitu aku disekolahkan di SK Ampang…
seronok masa kanak2 dulu..bebas happening selamba je nak main-main (cuba sekarang mcm tu mahu kena punggal)
Tiba2 aku sekeluarga kena pindah ke DEsa Tun Hussein ONN pada masa 2 aku darjah 4
sedihnye tp aku dah ditakdirkan seorg perantau
sehingga  tingktn 2 aku disini dan suatu hari ayahku bgth aku kena pindah balik umah lama(flat TDAR)
wahhh happynyer tp ape kan daya dah nasib perantau mcm aku sekejap je duk kat situ.
mase form 3 aku dpt keputusan kira ok la dan aku diterima masuk sek teknik
aku kena merantau lg sedih tp bercampur baur dgn gembira ..hehe)
kali ni lebih jauh lg aku perlu merantau
Negeri Perlis,Arau(SM Teknik Arau)
Di Sini La Bermula Kehidupan Aku

No comments:

Post a Comment